Každý, kdo chce uspět na internetu, má k tomuto teoreticky vytvořené naprosto ideální podmínky. Protože provozování nějakého webu je nesrovnatelně levnější a jednodušší než provozování kamenného obchodu nebo jiné provozovny, a také zákazníků, které tu lze oslovit, je nesrovnatelně více, než kolik by jich připadalo v úvahu v reálném světě.
Ovšem všechno má svá pro a proti. A tak ani internet není pro ty, kdo na něm chtějí něco nabízet, vždy dokonalý, i těm může dělat těžkou hlavu a komplikovat jim život natolik, že by tam se svou činností nejraději sekli.
Největší komplikací, s níž se lze na internetu setkat, je nízká návštěvnost, která může postihnout prakticky jakýkoliv web. Člověk si tu vytvoří takovou prezentaci, na ní publikuje dle svého názoru přímo dokonalou nabídku, a výsledek… Žádoucí efekt se nedostaví, protože o to zde nabízené nejeví zdánlivě nikdo zájem. A kde není návštěvnost, tam není ani obchod, ani jiný očekávaný výsledek.
A jak to změnit, pokud už se někdo v takové situaci ocitne? Pomoci může Google PPC reklama, tedy reklama, jež se od jiných alternativ liší tím, že u ní ten, koho tato propaguje, neplatí za pouhé zveřejnění takové reklamy, které by nemuselo mít vůbec žádný efekt, ale až za skutečný výsledek, tedy za počet kliknutí.
Nikdo u této reklamy nekupuje pověstného zajíce v pytli, každý ví, za co tu platí. A poskytovatel reklamy se musí snažit, aby tato jeho reklama zabírala, sic si na sebe nevydělá.
A víte, pokud jste provozovateli nějakého webu, jak na PPC reklamu? Pokud nevíte, mohli byste se nechat inspirovat právě zde. A nejen mohli, ale přímo byste se tu inspirovat měli. Protože je to ve vašem vlastním zájmu. Jistě, přijde to na nějaké ty peníze, jež se ale na rozdíl od jiných propagačních činností určitě vrátí. Protože reklama je k prosazení se na netu nezbytná. A to logicky ta, jež zabere.